vrijdag 12 november 2010

Krea doe!

Gisteren ben ik samen met mijn moedere heerlijk een dagje naar de Krea Doe geweest! Wat een mensen en wat een kramen. Heeeeeel veel kaarten, kralen en scrappen, maar gelukkig ook een paar kramen met handwerken, boeken en zeepjes. En Hooked was er ook!! Dit is de buit van een dagje beurs en ik ben er super blij mee.


Met de zpagetti ben ik al een beetje gaan proberen. Er lag daar een tas en die was Tunisch gehaakt. Super leuk dus dat moest ik even gaan proberen. Het is nu nog maar een lapje, maar wanneer het af is volgt er natuurlijk een foto!
Het nieuwe boekje van Christel en nog een geweldig boek met allemaal bloemen.
Van de zeepjes ga ik leuke zeepkettingen maken en de kraaltjes ga ik gebruiken voor aan sluitelhangers.
Genoeg spullen weer voor heel wat uurtjes freubelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...