zaterdag 5 maart 2011

Mandjes van tafelzeil en een piramidetasje en leuk nieuws!

Mijn broertje is kaasboer op de markt en had mij gevraagd of ik van tafelzeil ook klompjes kon maken. Hij heeft nog wel eens toeristen aan de kraam en hij gaf dan altijd van die houten klompjes weg, maar nadat hij mijn tafelzeil sleutelhangers had gezien kwam hij op dit idee!
Dit is het resultaat! Tot nu toe 50 sleutelhangers (hij wil er 100 dus we zijn op de helft ;-) ) Ik heb er een bijpassend mandje bij gemaakt zodat het helemaal in stijl is!!
 


Eindelijk heb ik ook een piramidetasje gemaakt. Hij stond al een tijdje op mijn lijstje, maar het kwam er steeds niet van. Het is echt een leuk werkje. Als je op de helft bent denk je: Hoe moet dit ooit wat worden en dan ineeens....heb je een tasje!
 


Nu nog een leuk nieuwtje!!
Volgende week heb ik een afspraak met iemand die hier in de buurt een woon/ brocante winkel heeft en die was via een vriendin bij mijn winkeltje gekomen. Ze wil graag wat van mijn spulletjes in haar winkel gaan verkopen!!!!! Heel erg leuk natuurlijk en ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat lopen!
Ik had al heel wat sleutelhangers liggen, maar die zaten nog nergens in, dus daar moest ook even een leuk mandje voor komen! Nu zijn ze klaar om naar de winkel te gaan... Ik heb nog andere nieuwe dingen liggen, maar die foto's volgens nog!

Fijn weekend, Natasja
 

1 opmerking:

  1. wat ben jij lekker bezig zeg!
    heeel erg gaaf die klompjes! die gaan vast als 'kaasjes' over de toonbank! :)

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...