donderdag 17 maart 2011

memobord, theekopje en minitasje.

Dinsdag was mijn lieve buurvrouw jarig en ik liep al een paar dagen te denken over een leuk cadeautje.
Nou heeft ze pas de muren in haar keuken roze en oranje gemaakt en ik had nog een grote lap stof liggen met roze en oranje. Zo ontstond het idee voor een heel groot memobord. (ik wist nl ook dat ze van haar magneetborden af wilde ;-) )
's Morgens heb ik nog wel even gevraagd of ze de stof mooi vond en toen ben ik aan de slag gegaan! Hieronder zie je het resultaat. Hij is 115 x 75 cm groot en ze was er heel blij mee.
 

Het theekopje was een uitprobeersel en is goed gelukt vind ik zelf. Dat hele kleine mini tasje hangt nu aan mijn sleutelbos met het winkelwagenmuntje erin!! Ik wilde ook uitproberen of je de Kam Snaps drukkers ook in haakwerk kan gebruiken en dat kan dus prima :-) Weten we dat ook weer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...