maandag 18 april 2011

Paasverhaalstuk


Hieronder zie je mijn versie van het paasstuk zoals op de blog van Johanna Bijbel in beeld voor kinderen
Vorig jaar had ik een groot kruis liggen waarop steeds iets meer kwam te staan dat met het lijdensverhaal te maken heeft.
Nu heb ik mijn inspiratie van het blog van Johanna! Ga eens kijken op haar blog, het is heel bijzonder om zo met je kinderen met het paasverhaal bezig te zijn en ze er op deze manier meer bewust van te maken!

Het stuk 'groeit' met het lijdensverhaal mee.
Gisteren en vandaag is Palmpasen en ligt er een 'palmtak' (de ezel moet ik nog even opzoeken ;-) ) en morgen gaat het over de voetwassing en staat er een kommetje water met een doekje. Kijk op haar blog hoe het verder deze week gaat!
Elke dag is er ook een bijpassende bijbeltekst die je ook in het stuk erbij zet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...