zondag 28 augustus 2011

Rood met witte....


Deze leuke tashanger maakte ik voor een meisje bij Kylian uit de klas. Ze gaf een feestje en Kylian mocht ook komen en dan vind ik het altijd leuk om er ook iets persoonlijks bij te doen!
 

De rozen hieronder kwam ik tegen op Freubelweb. Ik ben ze meteen gaan proberen en ik vind ze echt heel erg mooi. De verhoudingen kloppen goed. Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen!
 

Het patroon vind je hier

De kast is inmiddels helemaal kaal! PFFFFFFFFFFFFF wat een werk. Nu gaan we beginnen met de grondverf. Je hebt er een beetje doorzettingsvermogen voor nodig (ik ben meer van de kleine snel klaar projecten), maar ik weet zeker dat ik er straks heel erg blij mee ben!

4 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes heb je weer gemaakt! Dat vriendinnetjes zal heel blij zijn met zo´n mooie hanger....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat een mooie rozen! ik kan echt niet haken en vind het ook niet altijd leuk eruit zien, maar deze rozen vind ik wel echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De rozen zijn prachtig. Je kunt een leuk kussen maken ( genaaide ) en daar allerlei kleurige rozen op maken. Je kunt er een tas of spijkerjasje mee oppimpen. De kast zal vast heel erg mooi worden en je zult er extra trots op zijn omdat je er zoveel werk in hebt gestoken. groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Natasja,
    wat jammer dat ik je niet even gesproken heb. Ik heb je helemaal niet opgemerkt. Ik zat helemaal in de mood van de workshop waarschijnlijk.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...